Exam paperr .

ohh , nak bagitahu yang exam nak dekat berakhir . soo tinggal paper ACCOUNT and ADDMATH
and , acc aku tak tahu nak cakap apa sebab seriouslyy aku tak reti nak buat . aku nak belajar sendiri acc pun tak reti . 
semalam danial sani cakap nak stay . so aku fikir boleh la belajar dengan dia acc nie . even last minute . tengok tengok dia balik . WHATTHE?! ==' kalau danial takde pun sekurang kurangnya rusyaidi . TAPI , punn takk de jugak . aku sekarang tension pulak dengan account nie . aku memang fokus time cikgu mengajar , tapi kenapa otak aku tak dapat menerimanya ?? 
"cikgu Asmarani , saya takut la nak buat paper account hari isnin nanti :S sebab saya tak paham pape pun time cikgu mengajar . sikit sikt adala ."  
bagi addmath pulak , hurmm aku just tak tahu graph function , yang range tu , log and coordinate . sebabnya aku tak datang time cikgu mengajar bab tersebut . MENYESALNYA!! ( padan muka! ) 
yelaa, tetiba jea nak demam . haishh! 

harap harap la , aku ada masa lagi untuk belajar for acc and addmath . and totally berharap yang aku dapat faham apa yang aku belajar sendiri or cikgu ajar . hopefully~~
Amin..