sauna :]

hai !
aku ada story sikit . 
tadi pagi follow mak pergi butik dia . dia ajak pergi butik sebab ada kerja nak minta tolong . rupa rupanya , tolong jadi model untuk banner sauna dia . rasanya la . sebab siap tangkap gambar lagi .
boleh tahan best jugak masuk sauna nie . dengan wap yang panasnya . cool dohh~~  
tapi nie sauna yang badan sahaja bukan yang bilik punya . sebab mak cakap takut customer , sesak nafas . bahaya jugak ekk sauna nie .
okay aku masuk dalam satu kotak nie yang dipanggil sauna dengan tenangnya . yeaa, betul mula mula aku agak takut sebab aku da fikir macam macam . takut air wap dia mercik ke apa ke . kang tak pasal pasal melecur . grrr~~
haa! time nie dorang tangkap gambar . BABO betul ~~ buruk kot gmbar tu . asal la tak amik kat dalam internet jea ?? berlambak kot?? habis sauna lulur pulak . nie yang paling siott sekali . mak aku tetiba bersuara , "kenapa la tak nampak macam orang siam?" ==" aku apa lagi balas la , "dahh kakak anak orang melayu" . soalan paling bengong sekali . boleh pulak cakap macam tu . terukk betul . buat malu aku jea . 

then , mandi susu . serious, bath dia kecil . bukan kecil tapi mak aku beli yang pendek . sebenarnya kena letak bunga dalam air tu . i mean , kelopak bunga . pape bunga la . tapi disebabkan takde , pakai jea bunga kering yang macam pewangi tu . tahu tak yang mana ??  tak tahu ? tahu tahu kan jea la . habis jea buat nie , dahh finished . akhirnya siap la kerja . 

"apa kene mengena dengan cerita aku with this picture"
kerja ? kalau dapat duit takpe la . boleh la kumpul untuk keluar dengan kawan ke , boyfriend ke .. kan kan ? tapi takpe la ikhlas . lagipun anak dia . perempuan pulak tu . takkan nak mintak tolong kena bagi duit pulak kan . Ececehhh~~