physics :'|

ahnyeong !
hari nieh! tension sangat . kepala aku asyik ingat paper physics jea . 
yeayyy of course maksudnya VERY BAD MARKS . nak tahu berapa ?? hurmm.. agak agak aku akan bagitahu tak ? i don't think soo~~ seriously , aku rasa macam dah give up dengan physics . tapi tak sepatutnya macam tu . 
aku malu dengan diri aku sekarang sebab tak buat paper physics elok elok . dengan tak tulis nama lagi . asal aku nie BABO sangat ?! dah la teacher yang mengajar tu guru kelas aku . serious aku nak pindah kelas . tak layak kott diri aku nie duduk kelas 4science4 . kelas yang cikgu cakap "budak pandai" , "budak baik" . tapi aku bukan budak yang cikgu cakapkan . seriously sekarang aku sekarang nak kawan aku ada kat sebelah aku . i'm very sad right now :'|

yeahh i know , salah diri aku jugak sebab main main , tak fokus time belajar . asyik main main jea . sekarang aku dah dapat pengajarannya . So from now on, aku nak AVOID hal hal yang sedemikian :-
* asyik tak masuk kelas  
* tak datang sekolah time ada subjek tertentu  
* tak focus time cikgu mengajar 
* tak siap homeworks

teacher , now i got a lessons and saya takkan buat lagi . 
InsyaALLAH , saya akan berubah and rajin belajar . macam "saya" yang tahun lepas .
Amin..