nak tahu something tak ?

KAWAN !
Hyunseung B2ST
 nak tahu something tak ?? yang betul betul important bagi aku untuk bagitahu kat korang,
Shido , Fire , Poko , Momo and ZZBZA

Yaa ! aku rindu korang semua sangat sangat !
sunny . taeyeon SNSD
dah lama kita tak jumpa . aku pulakk bukan main bosan lagi duduk rumah tengok tv , online . tuhh pun kalau ada laptop kat rumah .  yaa , rindu kat korang ! korang tak rindu kat aku ke hahh ?! kalau macam nie malas lahh aku nak datang sekolah . lebih baik pindah sekolah jehh !  haha~  rindu kat korang time kita semua rehat sama sama kat kantin , rindu time korang semua buli aku . actly , aku tak pernah terasa hati tau cume happy , that's why aku ikut gelak jehh .
taeyeon SNSD
benda tu lahh yang buat aku happy selalu and menambahkan lagi kenangan tuk diingati . Cehh , ayat .
 " Shido , kalau kau baca post nehh , comfirm meremang bulu roma kau ."  haha!