소녀시대

SNSD
Sekarang aku nak try minat gila gila kat Girls' Generation macam yang aku minat kat 
Super Junior .
 sebenarnya dah ada yang aku minat dalam Girls' Generation , yang tetapnya Sunny lahh . 
tapi ada lagi yang aku minat sebenarnya . bila aku tengok video dorang , gambar dorang aku minat mula mula minat kat Sunny .

Sunny SNSD
NOW tambah lagi orang yang aku minat dalam Girls' Generation , 
aku minat kat Kim Hyo-yeon .

Hyoyeon SNSD
 dia nie lawa kan ?? suka bentuk kening dia *winkwink . dia nie senang sikit nak cam dalam group nie . 
ada lagi yang aku minat . aku minat kat Choi Soo-young kaki dia kann sumpahhh lawa gila . 
dah la panjang kaki dia . dia lahh yang paling tinggi dalam group nie kalau tak silap aku lahh .

Taeyeon & Sooyoung SNSD
Sooyoung SNSD

tapi dia nie aku dah bagi kat Shido sebabnya aku tetiba TERminat kat Tiffany . last last Sooyoung jugakk lahh yang aku minat balik . Shido ! aku minat kat Sooyong balik lahhh , kita Share lahh yee . aku nak Sooyoung aku balik . Tiffany tak menarik perhatian aku . Haha~  Boleh lahh yee Dongsaeng~~ please please please ...

Yuri SNSD
aku suka gakk kat Kwon Yuri tapi malangnya Fire yang punya . ohh ! dia nie kan , kelakar orangnya . aku suka gila tengok dia bersama dengan ... aduhh lupa lahhh . orangnya badan tegap tegap . dia ada nickname Bear .  aku tahu nie dalam tv programme apatahh aku dah lupa . dah lama tak tengok . Yuri dengan Sunny . dalam KBS channel .  nanti aku tengok balik and cerita balik pasal Funny Yuri . 

Fire , aku nak Yuri ?? 

*wahhh tamak betul aku nie ..