Harap Maklum ! -.-'


tolong lahh doe ! aku bace punye panjang bulu roma aku naik ! errr -.-' ape cite seyh ? padan lah perempuan tu tergilagilakan kau ? kau juga yang buad perempuan to tergilagilakan kau ? and asal kau nak cakap die " gile " ? HAHA , kau suke cakap je lah ! tapaya nak sakitsakit kan hati aku , ehh .. FYI ye ? even aku couple dgn orng lain pun . aku tak bagy ayat seperti TERTERA di atas :) harap maklum ye ? tolong faham lah bhaiii , ape perasaan aku . and kau sape sape ? Anies Ayyunie ae ? grrr . apa msalah kau ?  ha ? serious ini yang paling teruk sekali sampai perkara ANIS AYYUNIE ni ada kat dalam kepala otak aku . kau tau ? baboo -.-' . kau pikir aku ape doe ? patung ke ? yang suke dok controlcontrol suke haty kau ? btw , Anis ayyunie ? die panggil kau GILE doe ? haha , bapak sial aku cakap . depan aku , die cakap kau gile . depan kau die cakap ape pulak ? memangg , err ! ==' aku rase , aku pun dah penat nak melayan hal hal bodoh mcm nii -.-'


babobabobabobabobabobabobabo ! :D