happy ending story :))

ahnyeong haseyo~





aku nak citer apa yang berlaku hari nie di antara aku dan si dia . 
agak menakutkan juga sebab tak pernah lagi gaduh sampai macam nie sekali . sampai HAMPIR HAMPIR nak break pulak tu disebabkan masing masing da serabut dengan masalah yang tertera di bawah . 

dia hantar macam nie, 
" fatin, kalau hal nie membuatkan awak serabut, kurang selesa, sakit hati, stress or anything .. dengan lafaz sye.. awak tinggalkan sye jela . sye serious wlaupun awak ada lg dihati sye dan cinta sye awk sorang shaja . "   Sape yang tak rasa sedih and kecewa bila dia cakap macam tu . adalah aku cakap kat dia macam macam , like 
" segala masalah kita harungi bersama . nie ke lelaki ? ada msalah yang rasa rasa tak boleh selesai , terus lari , clash ? kalau cara mcmnie bukan ke lagi bertambah kecewa sye dripada hal nie ? ha ? awak ? . ingatkan awak boleh bertahan dengan perangai sye nie sume . rupe rupe nya tak . " 
yes, comfirm la dia balas mesej yang aku hantar . tapi agak sinis sikit la . 
"hurm.. awak tak payh nak ajar sy la .. benda sekarang hal nie daripada dulu lagi . sye ckap kat awk just ignore jea psl dia . tapi awak ingat jugak . awk tu yang.. sorry, tapi sye da macam, tak tahu la nak ckp.. "
tak mengalah lagi nie , aku balas lagi , kalau aku dah lama tak nak balas dah , bek msuk tandas nangis jea . disebabkan aku dah matang dah tak macam dulu dulu . ECEHH , aku balas . 
" Yaa . sy memang da lupe sikit . cume hal yang baru berlaku nie masih fresh lag dalam otak . and for sure sy nak explanation from you . and totally berharap jangan cepat putus asa . tp ye la kan , sape yang tak sakit hati , merana dengan nie semua . entah la wak , sy tak tahu nak cakap apa lagi dah . tapi sy nak tnye awak .  AWAK SERIOUS KE AP YANG AWAK CKAPKAN TU ? DA GIVE UP DENGAN SYE ?? "
mungkin dia terasa macam sedih kot , kot la , dia balas, 
" sye tau sye tak sepatutnya putus asa , sepatutnya kene tunjuk kat awak yang sy tak kan putus asa dalam hal macam nie  . hmm.. sorry fatin . " 
aku balas dengan ayat berbunyi macam nie . tapi agak macam terlalu moodyy sngt . hahaha . 
"nak jea sy mengalah and say this to you , 
" kalo nie yang awak nak , sy tak boleh nak bt ap lagi eventhough sy still syangkan awak lgi . sy tak boleh nak couple dgn orang yang TOTALLY give up dengan sy " . tapi sy tak boleh ckp macam tu . sebab sy sayang sangat kat awak . sy tak pernah give up dekat awak even awak ada bt sy sakit hati . Mengeluh , marah , menangis , bengang da cukup tuk sy atasi semua hal nie . sy tak akan clash dengan awk ! biar la muke tembok sekali pun . selagi sy syang awak and awak syang sy , sy tak nak lepaskan awak . "

yaa , tak sangka kan aku boleh buat ayat macam tu tanpa segan silu pulak tu . thats was my first time i said like that with my feelings . woaahh fatin da matang .. HAHA, 
Yaaa ! bab nie agak kelakar . macam dalam filem jea . haha . dia balas macam nie pulak , 

" hmm... msj awak tu membuat kan sy... huhu, sy sayang awak, fatin syahera !!! "







bila aku dapat mesej tu aku terus , tersenyum tergelak . hahaha . serious da dua hari aku moody sebab hal nie . tetiba boleh tersenyum pulak sebab dia mesej mcm tu . Aigoo aigoo .. 
HAHA, tapi serious time tu happy gila , kalau la aku jenis berani face to face when solve problems mesti ingat sampai bila bila . nie date pun aku diam . kadang kadang jea aku bercakap . 

so thats was the story end . 
~THE END~

awak , nak tahu tak sy imagine yg awak cakap smpai terjerit jerit for ayat yang last tu . sweetnya !


eh , awak SARANGHAEYO !