i-City :D

20 november 2010 



 picture will upload later




aku dengan family nak pergi makan pizza hut . tapi tak tahu kat mane . yela time nie aku moody tak dapat makan pizza . da dua hari beru boleh makan pizza . da la teringin gila . hahah . 
last last , ayah aku tetiba bersuara , tanya aku . "nak makan pizza kat mane kak ?" . aku pun balas , "mane mane jea la . ikut suka hati la" . diam sementara , then dia decide , nak pergi i-City . and i was like Hah?? .
bukan nak decide dekat rumah dulu . kalo tak dah lame bawak camera . 
so , take a picture with hp jea la . best la jugak . tapi tak masuk sume la . sebab ramai orang . and family aku nie pulak jenis tak suka berpusu-pusu .
my mom said , nanti kita pergi lagi tapi jangan time hujung minggu , ramai orang .


Best !! :D pergi i-City . tengok lampu neon . hahaha 
cam jakunn jea . haha