hari raya aidiladha .

17november 2010


dann.fire.me

eri.dann.fire.me
asjoe.eri.fire.me

danial.eri.che

che.danial.scha
eri.che
scha.(haha)
scha.dann
adly.eri



hari raya aidiladha . mesti ada korban kan lembu rite ? tapi tapi , aku tak pergi . sebab pergi rumah mak sedara and sekali amik sate . and semalam tu my mom masak nasi tomato+ayam masak merah, rendang daging and lemang . tapi lemang tu beli la . perghh , banyak kot aku melantak . hahaha . and i told my mom that my friends nak datang rumah . she said , datang jea la . so , permintaan sotong ditunaikan . *hahaha . 


Finally dorang da sampai pun . tapi fire sampai dulu . yang lain pergi open house rumah aniq . hahaha . fire malu malu kucing doh . orang suruh makan dulu tak nak , nak tunggu yang lain sampai dulu . last last , dia pulak malu tak nak makan .  haha
nie satu lagi kes , sotong sampai jea rumah .. "assalamualaikum , hai auntie .. lame tak nampak auntie " *sambil bersalam mak aku . haha . aku pulak nak tergelak . nasib baik bole tahan . haha . macam da lame kenal pulak aku tengok . tapi okey la . sempoi . hoho *kembang hidung dia . haha . kidding .


and dorang sume pun sampai la akhirnya , dengan berjalan kaki . sotong , asjoe antar dia . kerusi sampai tak cukup dorang nak duduk . nasib baik ada lagi kerusi . yang datang nya : sotong , asjoe , eri , scha , eimie , dann , che , danial (abang scha) and fire . dia sorang jea perempuan . haha . habis woo sate .. mak aku yang bakar . kesian dia . eimie and asjoe suke makan sate . eimie pulak asyik menunggu jea . hahaha . bukan nak tolong bakarkan sate sekali . hahahaha .


after we eat , kitorang lepak kat taman . taman belakang umah asjoe actly .
and kitaorang tangkap gambar . Best !! haha :D
main jongkang-jongkit la . tapi itu , scha and dann yang main . sampai kene tegur dengan pak cik nie .
hahaha . lame tu nak tangkap gambar beramai ramai . tapi tetiba bateri camera low and exhausted . haihh .. last last terpaksa la guna camera hp fire . 
ohh lupe pulak , time nak lepak nie eimie tak de . entah pergi mane . balik kott . 
da pukul nak dekat pukul 7 baru kitaorang balik . 


## sotong kau nak tahu tak ? kan dekat rumah aku tu ada mak sedara aku datang . yang buaikan anak dia dalam buai tu . kau nampak tak ?? lepas korang semua balik , aku pergi dapur minum air . dia ada sekali time tu . nak tahu tak dia cakap apa ??
"dalam ramai ramai tu , yang mane satu boypren akak ?" and aku said , "haa..?? mane ad" . then dia tanya lagi , "bukan yang pakai spect tu ke ?*sambil senyum senyum . then aku cakap , "ha?? tak la . akak mane ada boyfriend. apala .."
**hahaha . aku tak tahu nak cakap ap . hahha