Pelat~~

hyoyeon . sunny . jessica SNSD
semalam aku tak datang sekolah sebab sakit .
so , aku ikut mak aku pergi butik dia supaya nanti balik terus pergi klinik .kitaorang sarapan kat Old Town White Coffee .
tiffany . yoonA . yuri  SNSD
haaa.. time nehh aku tak tahu kenapa dengan diri aku nie . kan take order dia kena tulis kat kertas yang ada kat atas table . aku tulis no code kat breakfastnya so salah lahh . last last mak aku terbalikkan kertas tuh tengok tengok ada tulis Ala Carte . aku sebut Ala Car-Te yang sepatutnya disebut Ala Carte . mak aku yang dengar pun tergelak sebab aku salah sebut . HAHA~ Sumpah malu dohh~~  aigoo aigoo =.='
Yuri SNSD
ada lagi kes macam nehh . time tuhh mak aku tengah kemas bilik jahit dia . then , dia ada kemas album album lama tuhh . time tuhh aku cakap lahh banyaknya El-Bum , mak aku sampai tergelak bila dengar aku sebut macam tuhh . Haishh! tuh la banyak sangat tengok cerita Korea . dorang semua dah lahh ada yang pelat English . haha~ 
 NICE WEATHER ~~
SNSD