holiday ;))

ahnyeong~
hari sabtu ahad and isnin lepas , aku dengan family keluar pergi Holiday . 
mula mula pergi P.Pinang sebab ingt nak holiday kat sane jea . tengok tengok time nak cari Hotel , semuanya FULL . WTH?! macam la diaorang jea yang nak bercuti . kedekut tul . bagi seminggu cukup lahh~~ 

last last , pergi Kedah . Hahhh , kat Kedah la baru dapat Hotel . Hotel Regency kat Alor Setar . kalau tak silap la . habis jea simpan beg dalam bilik , keluar lagi pergi Tanjung Dawai makan laksa and beli BELACAN . mak aku arhh tak habis habis dengan belacan dia tuhh . last last , satu kereta bau belacan . Harumkahh?
kat situ ada pantai tau , aku dengan perangai macam budakk sweet nya , pergilahh lukis gambar nie . haha .
tak pasal pasal dia bebel pulak , cakap "biasa jea.. kenapa tak hiaskan , letak la kulit kerang ke , apa ke ?" tak ke bengang aku dibuatnya . cakap Terima Kasih teruskan senang . elok elok mood aku okay , dibuatnya terus hilang ! haisyy!

then balik hotel tido ! 
hari keesokkannya , pergi Pekan Rabu saja jalan jalan . then , pergi Padang Besar . Haaa , nie best . kitaorang pergi beli barang . beli baju la , makanan , buah . haha! hesyy, rupa rupanya barang Thailand . 
tak tahu pulak kat Kedah nie ada orang Thailand ann ? habis jea tuh , pergi Bkt. Kayu Hitam makan nasi kandar . Sedap ? boleh laa . seterusnya , pergi ke P.Pinang balik hanya semata mata makan Pasembur . haha . macam kerja Gila kan ? aigoo aigoo~ then pergi jap kat Batu Feringghi , adik adik nak main pasir . aku dengan ayu apa lagi photoshoot lah! wooohoooo!!~~


hari isnin , pergi Bkt. Merah . Haha, nak pergi melawat Sedara aku . kitaorang pergi Pulau Orang Utan . comel betul sedare sedara aku niee . ada yang ada 3 isteri la , orang utan yang paling kuat la . Haha , aigoo aigoo =.='
lupe nama dia
habis jea tuhh , masa untuk Mandi !! haha , ramai gila kott orang ! and yang paling babo nya baju t-shirt yang aku pakai tuhhh , Ya Allah sumpah malu gila !! aku sampai berendam satu tempat jea , tak bergerak , even bangun !! hisyy! babo betul ! aku rasa nak menjerit jehh time tuh . 
me , mama and udangnya 
habis mandi , pergi Kuala Sepetang kat Taiping sana . pergi makan Mee Udang Special  Mak Jah . mak aku la nak pergi makan mee udang sangat . yaaa , sedap weyhh . ramai manusia manusia datang menziarah . Hahaha . siap bungkus lagi bhaii . 


and begitulahh perjalanan Holiday aku . Hoho~~