eeOee ~

Salam ,
Hye~ dah lama betul aku tak update blog kan ? peduli hape ! 
ohhh ! aku ada benda nak cerita , tapi yang lepas lepas punya aww . 
hari tuh , hari isnin lepas masa paper account GOSSHHH~ 
serious tak boleh buat . susah ya AMAT ! 
taemin SHINee
aku sendiri pun tak tahu apa yang aku jawab . lebih lebih lagi paper 2 punya . 
aigoo aigoo -.-' 
agak agak berapa la markah aku nanti . tak nak laaa aku amik paper tuhh biar cikgu simpan jea . haha .

ohh petang tuhh~ aku pergi IOI ngan Shido Fire and Shiro !! best keh ? podahhh ! tadi kitorang just , makan - pergi Watsons - pergi Popular . tu jea kot . haha . sape kesahhh ennn ... yang paling tak leh blahnye , kitorang pergi IOI pakai baju sekolah ! sumpah first time aku pergi sana pakai baju sekolah . memang tak segan lah kann lebih lebih lagi kat tudung aku siap ada NAMETAG . aku kan pelajar yang mengikut peraturan pakaian . haha . babo!

sebelum pergi ioi tuhh aku ada cakap yang aku nak study ADDMATH kat sana nanti , tengok tengok tak study study pun . haha! tapi aku memang asyik fikir addmath jea time tuh ! rasa menyesal pun ada gakk ! tapi tuh la disebabkan nak menggembirakan hati si kawan aku korban kan masa aku sekejap . and dengan itu , malam tuu aku study serious ! wahhh! aku nak diri aku yang tahun lepas . betul betul nak ! 
aigoo aigoo~