school =="

Ahn-nyeong Haseyo!
hari nie hari ketiga aku bersekolah . haha!  ouh , aku dapat masuk kelas 4scn4 !! tak sangka kot . haha . time cikgu rohani arranged kelas tu , kitaorang berdebar berdebar jea rase , nak terkucil pun ada . haha! first name keluar dari group kitaorang, fire kelas 4scn3, then zaireen and aku kelas yang sama, last shido and poko kelas 4scn5 .best kot kelas 4scn5, budak 3ikhlas yang "kongker" . HAHA! . OUH! semenjak tiga hari sekolah nie otak asyik ada SUPER JUNIOR jea yang muncul . TAPI nasib baik boleh control lagi . kalau bosan buat konsert SUJU free dalam kelas . haha .






kelas 4scn4 , grrr senyap! bored!! haha. bengong kutuk kelas sendiri . tapi okay la jugak sebab ada sorang budak lelaki cina BLURRS . haha . kawan dia cakap dia nie slow sikit . tapi PMR dapat 5A woohhh... kelas 4scn4 kan ada elektif ICT and ACC . aku amik ACC . okay la tu , ayah aku cakap boleh pergi jauh and senang dapat kerja . OH! and SPM nanti dapat sijil . boleh sambung belajar kat luar macam yang ayah aku cakapkan . HOHO!! 
KOREA! wait for me, i'll come to you ! aigoo, teringin nya nak pergi sana . haha. 



ouh! dalam kelas aku nie, ada beberapa orang cikgu yang aku tak berapa suka sangat . tak pe, mungkin minggu first nie kita patut kenal cikgu tu dulu . last last, sume cikgu tunjuk muka harimau dia . haha. *just joking