pfffftttt

hari ini amik result PMR . cuak siott . hanya Allah saja yang tahu . 
harap harap la okay dan menggembirakan ibu bapa aku . 
sampai malam semalam aku tak dengar lagu SUJU pun hanya disebabkan cuak gila nak mati . 


pagi tadi pergi sekolah dalam pukul 8.30 da sampai . tapi tak de pun budak form 3 . last last mesej Naqib , rupa rupa nya result keluar pukul 10 . si SHDO kawan aku nie pulak bukan nak bagi tahu . membebel mak aku suruh keluar dari kereta . nak menghalau pulak dia . last last pergi makan dulu . hahaha .yang nie kelakar , masa aku pergi makan tetiba shido call , cakap yang dia dah sampai sekolah . haha .
kesian beliau sorang sorang .


result pmr kali nie aku dapat 4A 4B
err.. ayah aku nak belikan laptop kot . tapi mak aku kasi ke ??
harap harap arr kasi . tapi tak tahu laptop apa yang paling bagus .
someone ??
ha. shdo , laptop apa yang paling bagus and and okay .