felt like at korea .



semenjak aku minat SUJU nie , aku rasa lain macam . TERpengaruh BESAR kott ? macam macam yang aku inginkan . *ayat tak boleh blah jea .  
aku nak sangat pergi Korea . nak pergi kat SEOUL . nak jumpa SUJU . nak tinggal sana . kat sana aman jea aku tengok . rumah dia pulak lawa . design lawa . serious tenang jea tengok .Uhh.. lebih lebih lagi , bila tengok cite SECRET GARDEN, KOREA . gila arrhh !!  someday , i want to be there . tak tahu bila . and disebabkan SUJU , aku nak belajar speak in korea . tapi tak tahu cmne nak study . 
SHIBI , jumpa tak link untuk study bahasa Korea ??





disebabkan SUJU aku asyik berangan . berangan berada kat korea . time tangah makan pun macam tu . makan ikan , last last tercekik tulang ikan . haha . and sometimes menangis tak tentu pasal disebabkan hangeng and heechul . ehh , pelik jea aku rasa diri aku nie . macam la hangeng and heechul kenal aku . kalau kenal tak pe la , boleh la nak nangis sampai meraung sekali pun . nie tak . hari tu lagi teruk , habis jea tengok cite secret garden and K-pop hitz , naik atas pergi nangis dalam toilet . and hari tu kebetulan pulak SHIBI pun menangis dalam toilet . and aku tak tahu apa petandanya . heechul dengan siwon menangis jugak ke ?  haha . boleh pulak aku imagine macam tu . kalau betul apa salah nya .

grrrhh , korea korea korea korea korea .