it was last our HAPPY DAY in school



*12 november 2010*


sian whiteboard

erin.poko.me.dodo.fire

sunn.me.dodo

crazierr

love of datin mary

domino's

noob

the happiest :D

friends until die


hari terakhir bersama kawan kawan :'(  yeahh it was so fun . terasa macam tak nak tinggalkan sekolah jea time tu . will miss my class and my friends . pagi tu kelas kami 3ikhlas ada buat jamuan . and it was GREAT !! best GILA :D .  yeahh ,  tapi domino's tu bapak lembab . SLOW betul . hahah . pape jea la .  then , kitaorang tangkap gambar . best !! :)


oh oh oh  , there was a story that i felt sad . VERY SAD . duit kelas ada lagi . around rm80 . and we all decided nak main boling kat ioi . But , my mom tak kasi . yela , time tu sudah pindah rumahkan .. nak buat camne . yeahhh .. dengan rase tak malunye , aku nangis depan kawan aku . tapi yang paling nampak aku menangis ialah poko . boleh pulak dia pujuk aku . lagi bertambah kott . hahah . btw , thanks kawan .
GILA emotional doh aku nie .
*da sifat kaw fatin ..


and there was a story that i felt want too katok katok palo dio . manusia nieh nak buat surprise pulak kat ioi  . hahaha . tapi aku tak pergi pown . yelaaa .. he said that , kaki dia bengkak because terseliuh . *call dia time jamuan . kesian la pulak kat dia ann . *rugi tak datang !! haha .  lame tu , dia call time i'm already at home . dengan suara dia yang happy langsung tak dengar macam orang sakit dengan bisingnya walaupun slow je bunyi .
Yeahhh .. i knew it , dia ada kat ioi . main bowling .
then , mintak dia jelaskan . hahah . rupa rupanya nak buat surprise to me . hehhh .. padan muka surprise tak menjadi . hahahah :D