Ahn-nyeong Haseyo!
ohh ya! today sekolah . and and nothing happiness at school . cuma aku agak takut kalau ada yang berpecah .

okay cerita dia macam nie . semalam time agama , 4sc5 gabung kelas dengan 4sc4 . aku and zaireen da chopp tempat untuk dorang . but just dua orang . sorang lagi kami tak tahu nak bagi duduk kat mana . BUT nasib baik sebelah sebelah jugak . so, time belajar agama nothing happen la . tapi time balik tu , kitaorang macam biasa la kan kemas buku masuk dalam beg . and time tu kalau tak silap aku, aku still nampak orang tu lagi . tapi bile kitaorang (aku,erin,shdo,poko) keluar dari kelas . and orang yang last sekali keluar shdo . tengok tengok dia da tak de . haishh . maybe dia keluar ikut pintu belakang . tapi kenapa dia just pergi macam tu jea ?  
aq rasa lain macam la . tapi tadi kat sekolah aku tegur dia, dia nampak okay jea . tak nampak macam marah .tapi aku, actly kami takut dia marah sebab KINDA ignore her . sebab dari mimik muka tengok macam marah dengan kitaorang ,


"weyh, sorry la . kitaorang tak sengaja pun tinggal kan kaw macam tu jea . i mean ignore kaw macam tu jea." time tu tak beberapa sedar yang seorang lagi kawan tak cukup . okay kita buat cara baru . kalau nak pergi mana mana bila bersama "ALWAYS COUNTING MEMBERS" okay tak ? biar aku jea yang counting kan . aku akan anggap korang macam SUJU aku . wahh! sweet nya !!